BLUEBLOG

مطالب مفید

مطالب مفید

BLUEBLOG

من mr هستم و این وبلاگ را در زمینه های مختلف و برای انتشار مطالبی مفید ایجاد کرده ام واز بازدید کنندگان درخواست دارم تا مطالب مورد علاقه شان را برای نمایش به ایمیل من ارسال کنند و خواهش می کنم بعد از استفاده از مطالب نظر بدهید البته کپی برداری و انتشار مطالب این وبلاگ از نظر من کاملا پسندیده است .نننننننننننننننننظظظظظظظظظظرررررررررررررر یادتان نرود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۰ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۸ - 2018114931111818 perfect
  • ۲۲ آذر ۹۴، ۱۴:۰۹ - طاها خوبه
نویسندگان

مصاحبه ای برای کنکوری ها

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ


خلیل زمانی رتبه 1  تجربی

1) روش مطالعه شما چطور بود؟ درس هر روز را همان روز مطالعه می‌کنم. 70 یا80% درس را در کلاس متوجه  می‌شوم و هم‌چنین مرور کلی بر درس دارم. درس فردا را به صورت تستی مطالعه می‌کنم. برای آزمون‌های کانون از هفته قبل درس می‌خوانم. یک هفته را به تستی و یک هفته را به تشریحی خواندن اختصاص می‌دهم.

2) میانگین زمان مطالعه شما در روز چه قدر است؟ در روزهایی که کمتر وقت داشته باشم 3 ساعت و در غیر آن، 5 ساعت

3) آیا طبق برنامه آزمون درس می‌خوانید؟ اگر چنین است چه قدر بر پیشرفتتان تاثیر داشته‌؟ بله؛ برنامه آزمون تاثیر زیادی دارد و موجب جمع بندی مباحثم شد. این که درس‌ها را 2 هفته یک بار مرور کنم باعث پیشرفتم می‌شود.

سوفیا رجب لو رتبه 2 دوم تجربی

1) روش مطالعه شما چطور بود؟ روش خاص و مشخصی ندارم. اما برنامه ریزی خودم را دارم. از دوره ابتدایی از کانون برنامه‌ریزی را یاد گرفته‌ام حتی مقدار ساعات مطالعه را هم از کانون یاد گرفته ام. اما در کنار درس خواندن تفریحات خودم را دارم.

2) میانگین زمان مطالعه شما در روز چه‌قدر است؟ در حدود 4 ساعت

3) آیا طبق برنامه آزمون درس می‌خوانید؟ اگر چنین است چه قدر بر پیشرفتتان تاثیر داشته؟  100% برنامه آزمون تاثیر دارد و با برنامه پیش می‌روم فقط گاهی به بعضی برنامه‌ها مثل فروردین یا دی نمی‌رسم.

سپیده احمدی رتبه 3 دوم تجربی

1) روش مطالعه شما چطور بود؟ شاید صرفاً برای آزمون نخوانم. سر کلاس خوب گوش می‌کنم و نکته برداری می‌کنم. حتی برای آزمون‌های کلاس به صورت ریز نکات اصلی را می‌خوانم. از کتاب‌های کانون هم برای تثبیت نکات استفاده می‌کنم. کار در منزل را هم انجام می‌دهم و شب‌های آزمون هم دوره می‌کنم.

2) میانگین زمان مطالعه در روز چه‌قدر است؟ 4 تا 5 ساعت

3) آیا طبق برنامه آزمون درس می‌خوانید؟ اگر چنین است چه قدر بر پیشرفتتان تاثیر داشته؟ برنامه مدرسه جلوتر است. این باعث می‌شود مطالب تثبیت شوند و کاملاً بر آن مسلط گردم.

در کل آزمون‌های عمومی از اختصاصی از لحاظ کیفیت و سطح دشواری بهتر است و از بین دروس درس دینی از سایر دروس بهتر است.

هانیه بهمن رتبه 1 دوم ریاضی

1) روش مطالعه شما چطور بود؟ درس ها را دقیق می خوانم و نکته‌ها را بسیار دقیق می‌خوانم. سر جلسه‌ی آزمون‌ هم نهایت دقت را دارم. سر کلاس هم درس را به دقت گوش می‌دهم و یاد می‌گیرم. در منزل هم تمرین می‌کنم و وقتی مسلط شدم آبی می‌زنم.

2) میانگین زمان مطالعه در روز چه‌قدر است؟ 4 تا 5 ساعت

3) آیا برطبق برنامه آزمون درس می خوانید؟ اگر چنین است چه قدر بر پیشرفتتان تاثیر داشته؟ در مدرسه در بعضی دروس جلوتریم و در بعضی دروس عقب تریم که خودمان را می‌رسانیم و در دروسی که جلوتر از برنامه آزمون هستیم مرور می‌کنم. خودم هم با توجه به برنامه آزمون هر بخش را قسمت بندی می‌کنم و هر قسمت را مطالعه می‌کنم. به لحاظ کیفیت هم دروس عمومی و هم دروس اختصاصی خوب هستند.

مهدی لطافتی رتبه 2 دوم ریاضی

1) روش مطالعه شما چطور بود؟ همه‌ی درس‌ها را می‌خوانم. اول کتاب را به دقت می‌خوانم و بعد تست می‌زنم. صرفاً حفظی نمی‌شود مطالعه کرد.

2) میانگین زمان مطالعه در روز چه قدر است؟ در روز بین 4 تا 6 و یا 7 ساعت

3) آیا برطبق برنامه آزمون درس می خوانید؟ اگر چنین است چه قدر بر پیشرفتتان تاثیر داشته؟ در مدرسه جلوتر از برنامه آزمون هستیم. قبل از آزمون مطالب را می‌خوانم. برنامه آزمون هم تأثیر زیادی دارد و باعث مرور مطالب می‌شود و در کل خیلی خوب است و من به ترتیب مطالب را می‌خوانم.

شقایق پروین نیا رتبه 3 دوم ریاضی

1) روش مطالعه شما چطور بود؟ من اول کل کتاب‌ها را مطالعه می‌کنم و بعد تست‌های آبی را می‌زنم و بعد آزمون‌های سال‌های گذشته. تست هم می‌زنم.

2) میانگین زمان مطالعه در روز چه‌قدر است؟ 3 ساعت

3) آیا برطبق برنامه آزمون درس می‌خوانید؟ و در این صورت چه قدر تاثیر دارد بر پیشرفتتان؟ معمولاً در مدرسه از برنامه‌ی آزمون جلوتریم و برنامه‌ی آزمون را مرور می‌کنم و خیلی تاثیر دارد.

 


۹۴/۰۴/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رمضانی

نظرات  (۱)

l ممنونم خیلی خوب بود.
پاسخ:
ممنون حتما مطالب دیگری هم برای کنکوری ها میذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی